Resetowanie hasła
Instrukcja dotyczy scenariusza, w którym:
- nie pamiętasz hasła (i chcesz je zresetować),
- posiadasz służbową skrzynkę pocztową,
- posiadasz służbowy numer telefonu,
- numer telefonu został poprawnie wprowadzony do AD i jest wyświetlany w stopce dołączanej do Twojego maila.
1. Otwórz przeglądarkę i wpisz adres https://haslo.sot.pl
2. Podaj swój adres email i przepisz kod z obrazka. Zwróć uwagę na wielkość liter.
Jeśli nie możesz odczytać znaków na obrazku, wygeneruj nowy kod klikając ikonę ze strzałkami.
Wciśnij przycisk 'Next'.
3. W polu tekstowym wpisz służbowy numer telefonu, którego ostatnie dwie cyfry są prezentowane powyżej.
Wciśnij przycisk 'Text'. Na podany numer telefonu zostanie wysłany sms z kodem weryfikacyjnym.
4. Wpisz kod z wiadomości sms
5. Dwukrotnie wprowadź nowe hasło.
6. Jeśli oba hasła są identyczne, dostaniesz komunikat potwierdzający, że hasło zostało zresetowane. Od tej pory musisz posługiwać się nowym hasłem.
7. Na Twoją skrzynkę mailową zostanie wysłana wiadomość z informacją o resecie hasła.
UWAGA! Jeśli otrzymałeś/łaś taką wiadomość, a nie resetowałeś/łaś hasła niezwłocznie skontaktuj się z administratorem.